Pentru o experiență de navigare cât mai bună acest site folosește cookies. Apăsând Accept sau navigând pe acest website, ești de acord să permiți colectarea de informații prin cookie-uri sau tehnologii similare. Accept
Livrare GRATIS pentru orice comandă de la 299.00 LEI !
Coșul este gol
icon
icon

Condiții de vânzare

CONDIȚII DE VÂNZARE

  • Plăți
  • Livrare
  • Drept la retur
  • Informații și reclamații
  • Prelucrarea datelor cu caracter personal

PLĂȚI

  •  Momentan plata se poate efectua numerar curierului, la primirea produselor comandate.

LIVRARE

  • Timp estimat de livrare

    Livrarea produselor pe teritoriul României se face prin intermediul unui curier național.  De la momentul comenzii se estimează maxim 48 de ore pentru procesarea acesteia și transmiterea produselor către curier. În funcție de adresa de livrare timpul necesar transportului și logisticii poate fi cuprins între 2 și 10 zile lucrătoare. Livrarea se poate face în majoritatea localităților din România cu excepția celor în care curierul nu prestează serviciul. 

  • Prețuri

    Cheltuielile de transport sunt în valoare de 44,90 Ron pentru orice comandă mai mică de 299 Ron. Incepând cu suma de 299 Ron costul livrării este GRATUIT, fiind suportat integral de către Beautaly. Eventuale costuri adăugătoare pentru plata în numerar la livrare sunt suportate de către Beautaly.

  • Ambalare

    Pentru a garanta integritatea și originalitea produselor, fiecare pachet va fi livrat în ambalaje corespunzătoare, marcate cu sigla Beautaly și având la interior ranforsări iar la exterior sigilate cu bandă adezivă.

     

  • Modalități de livrare                                                                                                                                                                                                                                                                                        

  • Livrările se efectuează de luni până vineri, în intervalul orar 09.00 - 18.00 

  • Înainte de livrare curierul va anunța că urmează să ajungă la adresa stabilită într-un anumit interval orar. Avizul poate fi făcut prin apel telefonic, sms sau e-mail. Pentru acest motiv este fundamental ca datele furnizate în comandă să fie corecte.

  • În cazul nereușitei primei tentative de livrare, curierul va încerca încă o dată predarea pachetului către destinatar. După a doua tentativă de livrare, un operator Beautaly va contacta clientul pentru a găsi împreună soluția optimă pentru realizarea celei de-a treia încercere. În cazul eșuării celei de-a treia tentative, pachetul se va întoarce la sediul logistic Beautaly.

  • Livrarea în afara României

    Există posibilitatea expedierii produselor în orice țara din UE sau din afara UE, fiind necesar un calcul personalizat pentru estimarea cheltuielilor de livrare.

 

DREPTUL LA RETUR

Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, îl poți returna gratuit în termen de 14 zile calendaristice de la momentul livrării. 

Detalii despre dreptul de retur GRATUIT:
 
Cumpărătorul are dreptul să solicite returul GRATUIT, respectiv să returneze un produs sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta vreun cost. Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui bun sau renunțare la un serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

– ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului bun – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separate
– ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe pachete.

Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.
Returul se face cu etichetele inițiale intacte și cu toate documentele cu care a fost livrat produsul.
Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însoțit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

Poți returna produsele prin contact telefonic sau prin formularul de contact, solicitând operatorilor returul GRATUIT. Pentru ca returul să se poată înfăptui este necesar contactul telefonic pentru stabilirea detaliilor legate de adresă, metodă de ramburs, etc.

Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, fără lovituri sau rupturi ale ambalajului.

INFORMAȚII ȘI RECLAMAȚII

        Pentru orice informație, sugestie sau reclamație legată de produse, servicii de livrare, comportamentul angajaților sau altceva, vă rugăm să ne contactați la numărul prezent pe site sau prin intermediului formularului de contact.

Norme de prelucrare a datelor cu caracter personal

         Textul normativ cu privire la normele de prelucrare ale datelor cu caracter personal, prelucrarea și ștergerea acestora sunt disponibile pe pagina "Prelucrarea datelor cu caracter personal".